• (iOS) Car Parking Multiplayer хак на необмежену кількість грошей

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Car Parking Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Car Parking Multiplayer IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ хак на необмежену кількість грошей ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Car Parking Multiplayer 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Намана

    Дрохіту

    Гаразд, вам було б цікаво, що це дуже дешева гра з паркуванням, але насправді ви можете робити в цій грі буквально все, як-от Ралі, Дрифтинг, Драг-рейсинг тощо. Також у цій грі є багато помилок, але вона все одно приємна і розважально... 4 зірки, тому що якщо вам подобаються безкоштовні світові ігри, то це одна з хороших ігор..

    А чого так довго немає оновлень і з можливістю мати більше місць для продавання машин і вимкніть ліміт грошей ідодайте більше міст бо мало і банити чітирів, які крадуть тачки це зовсім не зручно дякую на увагу

    Дорогі розробні ігри кар пакінг я хочу додати в нове оновлення 2 машини Kia Rio і Kia Forte і ще додайте номери різного типу за цю гру сиавлю п'ять зірок

    Гра класна

    Як поменять регіон? Коли зробите, щоб можна було змінити регіон тоді поставлю 5! А так 3.

    Ви, хлопці, повинні включити систему динозаврів у гру, щоб я міг бачити, яку кінську силу я намагаюся зараз виробляти, звичайно, гра вже показує вам це, але я хочу побачити, скільки кінських сил я виштовхую протягом усіх своїх змін, а також у верхній частині, тому що я відчуваю, що заробляю більше, ніж це насправді показує, тому що всі машини повільніше, а деякі з них швидше, тому я просто хочу побачити

    Гра класна мені дуже сподобалася, але чому 4 зірок і не 5 тому, що не реалізоване відкриття дверей в автомобілях

    У цьому оновленні багато проблем, будь ласка, перепрацюйте їх і виправте помилки якомога швидше, тому що гра стала нудною, і я розповім вам про ще один момент.

    Ця гра хороша, але справа в тому, що вона намагалася змусити мене видалити все на телефоні, щоб оновити його. Я видалив все і повинен був повернути їх, і в мене було так багато пам’яті, я намагався завантажити інші ігри, і вони працюють, але не ця гра. Намагався змусити мене видалити всі ігри на моєму телефоні або будь-які інші програми, які я мав, будь ласка виправити

    Дуже класна гра, але можете додати радіо

    Все було добре, але в один прекрасний момент перестала запускатися

    Olzhass, зафіксуйте сумку, що я заходу на карту міста 2 і в жодного гравця

    Чому я не можу додати іншу. Мне выдает ошыбку

    Car Parking Multiplayer Simulazione vdpw

    Можна якось не давати які повідомлення вині цікавлять розраби помітьте


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :